Uw laptop verloren of gestolen? Dit is wat u moet doen

Uw professionele laptop bevat waarschijnlijk gegevens van onze klanten. Bij verlies of diefstal bestaat er een risico op een datalek. Daarom is het absoluut noodzakelijk om in geval van verlies of diefstal : 

1. Zo snel mogelijk contact op te nemen met de Helpdesk Tango. U doorloopt een vragenlijst met een medewerker van de Helpdesk om vast te stellen of er inderdaad sprake is van een datalek. 

Is er sprake van een datalek? Zo ja, dan informeert de Helpdesk-medewerker het Data Breach Team, dat verdere acties onderneemt.

Voor meer informatie over de Data Breach procedure verwijzen we u graag door naar het document « Data Breach Procedure P&V » dat beschikbaar is op Tango > Juridische info.

2. Met je laptop maak je ook verbinding met het P&V-netwerk. Daarom is het belangrijk om alle toegangen tot het P&V-netwerk zo snel mogelijk te blokkeren. Neem hiervoor ook contact op met de Tango-helpdesk.

Tip! 

Sla het telefoonnummer van de Helpdesk 0800 35 219 op in de contacten van uw smartphone. Zo hebt u het nummer altijd bij de hand, zelfs wanneer uw computer zoek raakt of gestolen wordt.

Heeft u nog vragen?

Neem contact op met je district manager. Hij helpt je graag verder.

Bedankt voor uw medewerking!

24 januari 2025