Skedify: uw P&V-kalender synchroniseren is essentieel

Om uw remote selling-afspreken mee te laten tellen, moet uw P&V Outlook-agenda worden gesynchroniseerd met Skedify. Als dat niet gebeurt, dan worden uw remote-gesprekken niet opgenomen in het Bouwplan.

Hoe controleer ik of mijn P&V-agenda goed gesynchroniseerd is met Skedify?

  1. Log in op uw Skedify: https://pv.skedify.me/
  2. Klik op uw naam rechtsboven en vervolgens op 'Profielinstellingen'
  3. Klik dan op 'Gesynchroniseerde agenda's'  

    • Hier moet uw @pv.be-adres verschijnen en moet het vakje in de kolom 'Afspraken kopiëren' aangevinkt zijn. Als dat niet het geval is, wordt uw P&V-kalender niet gesynchroniseerd
    • Het vakje 'Telt mee voor beschikbaarheid' moet ook aangevinkt worden voor minstens één van de toegevoegde agenda's, zodat de klant uw beschikbaarheid kan zien wanneer hij een afspraak maakt via de module.

Ook al is dit niet optimaal, is het toch mogelijk om twee agenda's te synchroniseren (kantoor + P&V).

Bij een verblijf in het buitenland is het mogelijk dat uw kalender om veiligheidsredenen niet meer gesynchroniseerd wordt. Bij uw terugkeer moet u uw P&V-kalender opnieuw synchroniseren. Dat duurt een tweetal minuten.

Hoe kan ik mijn P&V-kalender (opnieuw) synchroniseren?

Ziehier de video met de procedure.

Meer info

Hebt u een vraag na het bekijken van de video? Hebt u hulp nodig? Stuur dan een e-mail naar salesforcecc@pvgroup.be.

15 mei 2025