Nieuwe nationale actie KMO van start

Net zoals vorig jaar lanceert P&V opnieuw een grote nationale Actie KMO van 1 april tot 30 september 2025.

Hoe gaan we u hierin ondersteunen?

Eerste duwtje in de rug: tot 25% korting mogelijk in de KMO Tool voor totaalklanten

Tijdens de duur van deze actie wordt de premiekorting die u zelf via de KMO Tool kunt toekennen aan totaalklanten opgetrokken van 20% naar 25% (aan dezelfde voorwaarden).

Het begrip ‘totaalklant’ passen we soepel toe: ondernemers die geen personeel in dienst hebben of die hun beroepsaansprakelijkheid niet bij P&V verzekeren, zijn met twee contracten (of zelfs één) evengoed totaalklant en komen dus óók in aanmerking voor een korting.

Buitenkans: focus op de geprefereerde segmenten

Een prospect heeft een aanbod of contract van een concurrent dat goedkoper is? Van 19 mei 2025 tot 31 december 2025 krijgt u de mogelijkheid om voor bepaalde beroepsactiviteiten 5% onder het tarief van de concurrent te gaan en de zaak alsnog binnen te halen. Maak hier maximaal gebruik van tijdens de actieperiode!

Meer info over deze extra kortingsmogelijkheid volgt in de ZAP van 19 mei.

Een vorstelijke incentive naar de kastelen van Versailles en Chantilly!

De 50 winnaars (de top 30 van Regio Zuid en de top 20 van de Regio Noord) van deze actie nemen we van donderdag 30/11/2025 tot zaterdag 1/12/2025 mee op een uitstap naar de kastelen van Versailles en Chantilly. Meer details over deze incentive krijgt u later.

Zin om deel te nemen?

Het volledige actiereglement ontdekt u hier.

Belangrijke info: nieuwe zaken opgemaakt tussen 1 en 30 oktober 2025 vallen binnen de scope van deze nationale Actie KMO op voorwaarde dat ze vóór 30 september 2025 aan de interne diensten van P&V worden overgemaakt.

 

Extra ondersteuning: nagelnieuw KMO-promotiemateriaal

Als extra ondersteuning bij deze nationale Actie KMO kunt u zich vanaf vandaag bedienen van het nagelnieuwe KMO-promomateriaal in de ComShop (onder: Media - Campagne). Dat materiaal bestaat uit:

  • Een e-signature die u onderaan uw e-mails kunt toevoegen, met een link naar onze overzichtswebpagina voor professionals.

  • Een elektronische affiche voor het scherm in de etalage van uw kantoor.
  • Een Teams-achtergrond voor uw videogesprekken.
  • Een template voor een e-mailing (Connect360) die u in eigen naam naar prospecten-ondernemers kunt sturen.
  • Een campagnebanner op de minisites.
  • Overzichtelijke fiches (Onepagers) in de Sherpa-bibliotheek (Fiches voor agenten > KMO) met de belangrijkste voordelen van onze producten om uw adviesgesprekken met klanten-ondernemers te vergemakkelijken.
  • Cross-selling in samenwerking met Campaign Management P&V: verzending (door P&V) van direct mailings aan een selectie klanten-ondernemers die al een verzekering Arbeidsongevallen en Brand of BA bij ons lopen. Doel is om hen te overtuigen om de drie verzekeringen af te sluiten.
  • Een LinkedIn-post op de pagina van P&V: delen is warm aanbevolen!

Advertenties en reclame op digitale mediaplatformen

Om ons aanbod in KMO nog meer visibiliteit te geven, lopen er betaalde advertenties op Google. Wie op basis van specifieke trefwoorden naar dergelijke verzekeringen zoekt op internet, krijgt onze advertenties te zien. En tot slot lanceren we ook een reclamecampagne KMO op allerlei digitale mediaplatformen.

Via deze kanalen willen we u kwalitatieve leads bezorgen. Aan u op ze op te volgen en te overtuigen!

29 april 2025