P&V Bijstand staat altijd aan de zijde van onze klanten

Of onze klanten nu een paar weken naar het zuiden trekken of er een weekend tussenuit knijpen, op één ding moeten zij altijd kunnen rekenen: bijstand in geval van problemen. 

Met de P&V Bijstand zijn onze klanten in goede handen

  • 56 seconden duurt het gemiddeld voor onze klanten iemand aan de lijn hebben. Met andere woorden, we reageren snel.
  • Minder dan 30 minuten duurt het gemiddeld voor een pechverhelper ter plaatse is. Want bij pech telt elke minuut.
  • En bovenal: 94% van de klanten geeft ons een score van 9 of 10 na hun vraag om bijstand.

Hulp nodig onderweg?

Onze klanten kunnen 24/7 pechverhelping aanvragen via ons online formulier. Of ze kunnen bellen naar het nummer: 02/229.00.11.

Een goede reisvoorbereiding 

Een contract voor pechbijstand is onmisbaar. Maar een goede voorbereiding is dat ook. Handige tips rond vervoer, gezondheid, kinderen, huisdieren... Wij bundelden alle informatie om veilig op vakantie te gaan, in één dossier: Zorgeloos op vakantie: de beste tips.

Specifieke ondersteuning voor adviseurs

Om u beter van dienst te zijn, stellen we u een prioritaire telefoonlijn en twee specifieke e-mailadressen ter beschikking. Deze telefoonlijn is 24/7 bereikbaar en is uitsluitend voor u gereserveerd, zodat u snel geholpen wordt. Het nummer is 04/340.54.45.

Let op: dit nummer is exclusief voor uw dringende vragen. Geef het telefoonnummer niet door aan anderen om onnodige wachttijden te vermijden.

Voor vragen en ondersteuning per mail kunt u contact opnemen met:

Klanten beter begeleiden, is ook het Service Center beter ondersteunen

We benadrukken ook graag nog eens het belang van ons Service Center, dat rechtstreeks in contact staat met onze klanten en hun schadedossiers beheert. Om hun werk te vergemakkelijken en de dossierverwerking te versnellen, herinneren wij u eraan dat het essentieel is om zowel de voor- als de achterkant van het Europees aanrijdingsformulier in te vullen bij de aangifte van een schadegeval.

Aarzel ook niet om het klantendossier in het Service Center aan te vullen zodra het schadegeval is aangegeven. 

Een volledig dossier betekent een snellere verwerking, een beter begeleide klant… en een tevredenheidsgraad die, zo hopen wij, blijft stijgen!

Alvast bedankt voor uw medewerking!

19 juni 2025