Digitale mediacampagne hypothecaire kredieten gestart

Om ons unieke aanbod hypothecaire kredieten bij het potentiële klanten onder de aandacht te brengen, start vanaf 2 juni de digitale campagne. De focus ligt op het hypothecair krediet met een looptijd van 40 jaar, een troef die uw productie een duw in de rug kan geven.

Het aanbod hypothecaire kredieten in het kort

We willen eigenaar worden voor zoveel mogelijk mensen haalbaar maken. Ons aanbod hypothecaire kredieten is daarom uitgebreid met hypothecaire kredieten met een looptijd tot 40 jaar. Een huis of appartement dat net te duur lijkt, wordt door de lagere maandlast misschien toch haalbaar voor uw klant. De totale rentelast is wel hoger dan bij een kortere looptijd.

Campagne hypothecaire kredieten

De aandacht voor het aanbod hypothecaire kredieten wordt in juni en juli versterkt met een digitale mediacampagne op de volgende kanalen:

  • Advertenties op de grootste nieuwswebsites van België
  • Advertenties op Google
  • Gesponsorde posts op sociale media
  • Banners en native artikelen op de website van Immovlan
  • Op sociale media

 

Beschikbaar marketingmateriaal

De campagne is zichtbaar in uw agentschap:

  • In kantoren, via (digitale) affiches
  • Met een banner op de minisites 

In de Comshop vindt u:

  • Een horizontale e-affiche voor uw interne schermen
  • Een Teams-achtergrond om te gebruiken bij uw digitale afspraken 

Ook op onze eigen kanalen is de campagne zichtbaar, met een banner op pv.be, met blogartikels en op onze sociale media. Deel zeker onze posts over deze campagne!

Simulator geeft in een paar klikken een indicatie

Wie op de campagne klikt, belandt op de pagina hypothecaire kredieten. Daar kunnen potentiële klanten in een paar klikken hun maandelijkse aflossing of te lenen bedrag berekenen. De simulatietool gebruikt het tarief voor een eerste aankoop voor eigen gebruik (first time buyers) en houdt rekening met het afsluiten van een brand- en schuldsaldoverzekering bij P&V. Zo krijgen uw (potentiële) klanten een indicatie van de maandelijkse aflossing of het te lenen bedrag op basis van het meest recente tariefrooster (momenteel tariefrooster nr. 96).

Via de webpagina kunnen geïnteresseerde klanten onmiddellijk een afspraak maken bij een geaccrediteerd P&V-kredietbemiddelaar.

Klantenmailings

Op 6 juni zullen we centraal mailings naar een selectie van uw klanten versturen als er in uw agentschap een geaccrediteerd kredietbemiddelaar is. De mails naar klanten van kantoren die deze erkenning nog niet hebben volgt later. U vindt alle informatie over de klantenmailings in het artikel uit de ZAP van 12 mei. Er is daar ook een voorbeeld van de mails beschikbaar.

We maken er samen een succes van!

De campagne en het aanbod hypothecaire kredieten zijn volop zichtbaar, zowel op onze eigen kanalen als op betaalde kanalen. Er is marketingmateriaal beschikbaar om u te ondersteunen en via de simulator kunnen potentiële klanten direct een afspraak maken. We hebben alles in handen om van de campagne samen een succes te maken!

Heeft u vragen?

Uw district manager staat voor u klaar. 

Dit artikel delen?

27 mei 2025