De klant zegt zijn hospitalisatieverzekering op. Wat nu?

U hebt verschillende opties als de klant zijn hospitalisatieverzekering opzegt.

Adviseer de klant om bij DKV te blijven 

Hij kent de kwaliteit van onze dekking en diensten. Bovendien kan het invullen van een medische vragenlijst bij een concurrent in het nadeel van de klant zijn, zelfs als hij slechts enkele gezondheidsproblemen heeft gehad. 

Heeft de klant al een nieuwe hospitalisatieverzekering via zijn werk?

Betaalt een nieuwe werkgever zijn verzekering? Feliciteer de klant. Op die manier houdt hij budget over om zijn gezondheidsdekking uit te breiden! Dit is het ideale moment om samen zijn behoeften te bekijken en hem extra bescherming aan te bieden voor ambulante of tandheelkundige zorg.

Oplossingen voor elke situatie

  • Tandzorg die beperkt wordt terugbetaald? Al vanaf € 20-25/maand kunt u de klant een uitstekende dekking bieden.
  • Budgetbewust? Al vanaf € 10/maand kan de klant genieten van de voordelen van een instapproduct, met als extra een dekking tot € 10.000 in geval van een ongeval, zoals bij de andere producten. Een echte troef op de markt!
  • Stapelen de gezondheidsproblemen zich op? Behandelingen buiten het ziekenhuis komen steeds vaker voor: een verzekering ambulante zorgen kan de oplossing zijn.


Aan u om de conversatie weer op te starten en een nieuwe opportuniteit te creëren!

14 mei 2025