Campagne Vity: sterke start en aankondiging klantenmailing

De succesvolle mediacampagne van Vity is sinds 15 september in volle gang en het aantal downloads gaat in een stijgende lijn.

Eerste resultaten van de campagne

  • Er zijn meer dan 10.000 bezoekers op vity.be geweest en het aantal stijgt wekelijks.
  • Ruim 10.000 app-installaties sinds de start van de campagne.
  • In totaal heeft Vity 35.000 gebruikers, en zijn we op weg naar het doel van 70.000 gebruikers eind dit jaar.

Mailing naar uw particuliere klanten

Om de campagne verder te ondersteunen ontvangen uw particuliere klanten op donderdag 13 november een e-mail van Vity. Vanwege de privacywetgeving hebben we geen inzicht in wie de app heeft geïnstalleerd. Alle klanten waarvan we een e-mailadres hebben en die zich niet hebben uitgeschreven, ontvangen de mail.

Bekijk een voorbeeld van de mailing.

Waarom Vity?

Vity is een gratis gezondheidsapp, ontwikkeld door P&V Groep in samenwerking met Solidaris, Cohezio en Multipharma. Samen willen we iedereen in België helpen zich fysiek en mentaal beter te voelen. Vity vergroot het gezondheidsbewustzijn en biedt praktische tools om aan primaire preventie te werken. P&V Groep wil tegen 2030 een referentie in preventie zijn. Bovendien draagt Vity bij aan positieve klantencontacten en een verbeterde merkperceptie.

Promoot Vity in uw kantoor

In de Comshop vindt u een flyer. Druk hem af en promoot Vity in uw kantoor. Heeft u Vity nog niet op uw telefoon? Download de app via vity.be.

 

Dit artikel delen?
 

29 oktober 2025